Πολιτική Επιστροφών φυσικών και ψηφιακών προϊόντων για το logomilo.gr

1. Διάρκεια Επιστροφής

Το logomilo.gr εφαρμόζει πολιτική επιστροφών διάρκειας 10 ημερών. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή προϊόντος εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
📌 Σημαντική Σημείωση:
Ψηφιακά προϊόντα δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. Επίσης, εξαιρούνται συγκεκριμένα φυσικά προϊόντα, όπως αυτά αναφέρονται αναλυτικά στην παράγραφο «εξαιρέσεις από επιστροφή», τα οποία εξαιρούνται ρητώς από τη διαδικασία επιστροφής, για λόγους υγιεινής.

2. Όροι και Προϋποθέσεις Επιστροφής

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος, θα πρέπει:
• Να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση: αχρησιμοποίητο, χωρίς φθορές ή σημάδια χρήσης,
• Να διατηρείται η αυθεντική συσκευασία και οι ετικέτες,
• Να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για να ξεκινήσετε:
📧 Στείλτε μας email στο info@logomilo.gr με θέμα “Αίτημα Επιστροφής”.
Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή:
• Θα λάβετε ετικέτα επιστροφής και σαφείς οδηγίες αποστολής,
• Προϊόντα που αποστέλλονται χωρίς προηγούμενη συνεννόηση δεν θα γίνονται αποδεκτά.

4. Ζημιές ή Ελαττώματα

Παρακαλούμε ελέγξτε άμεσα την παραγγελία σας με την παραλαβή.
Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα εάν:
• Το προϊόν είναι ελαττωματικό,
• Έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά,
• Παραλάβατε λάθος προϊόν.
Θα αξιολογήσουμε την κατάσταση και θα μεριμνήσουμε για αντικατάσταση ή διόρθωση.

5. Εξαιρέσεις από Επιστροφή

Δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα παρακάτω:
• Ευπαθή ή υγειονομικού χαρακτήρα προϊόντα, όπως σφουγγαράκια καθαρισμού στοματικής κοιλότητας, γλωσσοπίεστρα, σφυρίχτρες και μασητικά,
• Ψηφιακό υλικό- προϊόντα
• Εξατομικευμένα προϊόντα ή ειδικές παραγγελίες,
• Εύφλεκτα ή επικίνδυνα υλικά,
• Προϊόντα σε προσφορά ή δωροκάρτες.
Για διευκρινίσεις σχετικά με τα συγκεκριμένα είδη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

6. Ανταλλαγές

Ο πιο άμεσος τρόπος για να αποκτήσετε το επιθυμητό προϊόν είναι:
1. Επιστρέφετε το υπάρχον προϊόν,
2. Μόλις εγκριθεί η επιστροφή, προχωράτε σε νέα παραγγελία.

7. Επιστροφή Χρημάτων

Μετά την παραλαβή και αξιολόγηση του προϊόντος:
• Θα σας ενημερώσουμε αν εγκρίνεται η επιστροφή χρημάτων,
• Η επιστροφή θα γίνει στον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία επιστροφής ποσού ενδέχεται να διαρκέσει μερικές εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον εκδότη της κάρτας ή την τράπεζά σας.

8. Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που, μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, δεν λάβετε επιβεβαιωτικό αυτοματοποιημένο email για την επιτυχή καταχώρησή της στο σύστημά μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email, ώστε να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας και να προχωρήσουμε στην οριστική ολοκλήρωσή της.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή